100102 Snuvig

Länge sedan sist. HAr varit i Norge sen annandag jul på ett ruskigt fint läger.
Hasse-Jögge stod som värd och gjorde detta strålande med inköpt svensk mat, hyrd skoterkörare, fyrverkerier och massvis med brunost!

Vi körde några riktigt tuffa pass men även basträningen med långa fina pass i strålande sol.
Tyvärr fick jag avbryta de sista 3 passen pga nästäppa och för att vara på den säkra sidan hoppade jag över dessa träningar. Hittade dock de gamla klassiska spelet ol-manager 98 på den externa hårddisken vilket gjorde att dagen gick fort. Tyvärr ångrade jag mig lite så här i efterhand när chansen fanns att köpa Tonna från Asker till mitt lag.

Jag kommer att åka till Arvidsjaur imorgonbitti och se lite hur min näsa mår där uppe.
Kommer iaf inte att åka lången på tisdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0