Aj då

Förmiddagen tillbringade jag som Thierry Gueorgiou i Mellstaskogen. Allt för att matcha ol-monster Martin Johansson inför VM. Han fick förhoppningsvis vissa störningsmoment och pressa ur de sista i kroppen. Men jag kan lova killen är i slag.

Eftermiddagen blev de ett långpass stakning på 4 mil. Tyvärr blev de ett litet missöde någon km hemifrån då min skida brakade ihop. Balansakten på en skida blev tung, jag är idag stum i de vänstra benet.

Frågor att fundera på.
1. Börjar jag bli för tung ?
2. Är detta ett tecken på att jag skall lägga ner klassiska åkningen ?
3. Bör jag byta rullskidmärke ?

Så är de någon som sitter på ett par skidor/stomme att sälja så är jag intresserad


Kommentarer
Postat av: Hans Jørgen Kvåle

Äter du för mycket tårta?

2009-08-12 @ 13:32:20
URL: http://www.teamkvale.com
Postat av: Anonym

Hasse-J>> inga segrar= ingen tårta !

2009-08-12 @ 15:27:39
Postat av: Hammer

Du är för gammal!

2009-08-12 @ 16:17:26
Postat av: Oskar

Ett vanligt fel då man låter det klassiska rullskidorna ligga på hyllan för mycket är att de blir tööörraaa o spröööda och därmed lätt spricker på grund av rondör.

2009-08-13 @ 10:20:16
URL: http://oskarlund.blogspot.com
Postat av: Linnea

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se lite fina saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-28 @ 12:02:01
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0