IF Hallby SOK

Under lördagen fick kroppen slita på hög nivå. FM passet bestod av 1st 16 min intervall AIII + 4st -4min AIII/1 min vila + 8st 2 min AIII med 30 sek vila. Alla i uppförsbacke men mycket tryck på växel 2 och 3.
Kroppen kändes riktigt bra.

Efter lunch och den välbehövliga sovstunden var de springskyttetävling på eftermiddagen.
Löpning 1 km in på vallen och antingen kasta boll i hink, kubbspel eller boulespel. Självklart om man missade bjussade tävlingsledarna på straffrunda.
Tog de väldigt piano detta pass och briljerade heller inte direkt i fotbollsmatchen mot ungarna efteråt.
Ytterligare löpning 1,5 tim på detta pass gjorde susen.

När efterrätten precis kommit ner var pass 3 på gång. Tänkte mig ett ganska lätt styrkepass för bål och armar i första hand. De slutade på nätta timmen och många trötta muskler och huvuden.


Söndagen drog vi ett längre skejtpass ut till Skälderviken utanför Ängelholm. Grymt läcker utsikt över Öresund.
Mat i Örkelljunga sen drog vi dryga 60 mil hem efter ett riktigt grymt läger med klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0