De skriker i kroppen...

Inne på min 8e dag med intervaller och de är inte riktigt samma drag som de första 3 dagarna.

Idag var de RullOkamp i Falun med 3 hypertaggade norrbaggar som bara var ute efter att preja enda svensk av cykelbanorna i Slätta.
De gick helt ok, två mindre bra vägval och höll igen lite i dödsbacken där de låg is och löv till tusen.
HJK plockade hem de med Sverige på andra plats. Wing OK var 3a och Mr Obama 4a.

Eftermiddagen pressade jag de sista ur kroppen uppför Lugnetsluttningarna mot Kårestugan. 4st 7,5min stakintervaller gjorde fint i själen.

Nu tar jag en välförtjänt vilodag imorgon innan de pressas ur de sista 5 fartpassen tis-tors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0