Fin helg

I Torsdags drog jag mot Värmland. Hoppade av i Hagfors och skulle cykla de 12 milen hem till Kajsa. Tyckte de gick fruktansvärt tungt men de berodde väl på tävlingen kvällen innan tänkte jag och trampade vidare.
När jag kom ner till Sunne efter 2,20 fick jag lov att ta en stödglass och kolla igenom cykeln.
Till min stora förvåning låg bakbromsen på vilken gjorde mig på ypperligt gott humör. ( Undra om den låg i under onsdagens tävling



? Vidare tog jag mig över fryksdalshöjden där de lutade på bra
 



Väl i Boda mötte Elis mig



Sen stekte jag och Kajsa vid Värmeln.


Lördag och Söndag var de Selma Spa som var våra värdar. De var gött !  Golfen går dock dåligt nu



Kommentarer
Postat av: Hammer

Jag hoppas det var en mjukglass i sunne!

2009-08-10 @ 20:27:59
URL: http://indiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0