Onsdag

Började dagen med skid i Tjärnaberget på en 2,20 lång löpning i hällregnet. Faktiskt ganska skönt väder att springa i.

På eftermiddagen blev de cykelintervaller på trainern 30 min 60-30 sen 3st*10 min klassiska intervaller på rullskidbandet. Eller rättare sagt vart de bara 8 minuter på sista då jag återigen lyckades köra sönder en klassisk rullskida.

Antingen vilar de en förbannelse över mig och rullskidor just nu eller så var detta ett ytterligare tecken på att jag inte skall åka klassiskt ! Dessutom var de Kajsas skidor så nu måste jag vara extra snäll mot henne...

Kvällen bjussade Hammer på tårta och bakelser, för killen är nu ytterligare ett år närmare 30 ! Eller så är han 30 eller 35 eller iaf nåt i den trakten !
Grattis Grattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0