Skrapsår, klungspurt och dålig taktik

Gårdagens KM  Linje för BCK bjöd på de mesta.
Bedrövlig taktikkörning från min sida vilket ledde till att jag missade en rygg och fick pumpa 10km själv i 40km/h.
De blev tillslut en klungspurt efter 55km och där krokade några ihop i ca 50km/h vilket ledde till rejäla skrapsår, vinda däck och trasiga cykelbyxor. Min ben var lite rökta innan spurten så jag rullade imål några sekunder efter och lyckligtvis missade högen där folk låg. Jag är ingen Cavendish ännu.  Fasen va kul de är att racea på cykel. Snitt på 43km/h tror jag de vart tillslut efter ett ryckigt lopp.


2,5h rullskidor på förmiddagen runt Rexbo. Fint ! Jag letade frenetiskt efter en vit Honda under passet som körde som man inte bör köra !

Imorgon drar jag till tunneln för att testa nya skidorna

Kommentarer
Postat av: grill

tror du verkligen att du nånsin kommer bli nån cavendish?

2009-08-15 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0