ett helt dygn hemma...

Kom hem igårkväll efter ytterligare 19 dagar på resande fot.  Har  varit hemma 3 dagar på 7 veckor.
Denna gång har Orust besökts där de dammades av rejält med fartpass, lite semester och en och annan golfrunda.
Direkt därifrån drog lasset vidare mot Hallbyläger där Arnesson grillades oss i Jönköpingsbackarna.

Någon gång under lägret pajjade min mage ihop och jag låg 5 dagar i fosterställning så o-ringen blev inställd för min del. Han dock med att springa de sista 2 etapperna. Tyvärr saknades farten för att hävda sig.

Nu har jag precis packat upp den ena väskan och packat i den andra då vi drar till Hamre/Tänndalen imorgon för 1 veckas läger med skidhögskolan. På torsdag blir de debut i Fjäll-orienteringen. De kommer bli hårt. 28km, tre dagar i rad. Ska bilda Hallbypar med Arnesson. Martin Larsson och Martin Koukal skulle springa. Hoppas på dimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0