Gillar Wingans inställning

Råkade komma in på Wingstedts blogg om O-ringen. Killen vet verkligen vad en elitsatsning är. Jag gillar han skarpt !


"Besviken på nivån"
O-Ringen är sista chansen att visa upp sig för dem som aspirerar på en plats i VM-laget. Så här långt måste jag säga att jag är besviken på nivån. Avståndet bakom Martin och mig i totallistan är väldigt långt. Det är heller ingen som på någon etapp visat att de har något på ett VM att göra. Är man en halvminut efter på en sprint eller 2.5 minuter efter på en medeldistans på ett VM kommer man knappast topp tio. Och det är inte säkert att jag och Martin kommer att dominera VM, så det finns risk att man hamnar längre efter än så. Ni som har ambitioner om att springa VM: ta en funderare på hur upplägget har varit och gör nödvändiga justeringar till nästa år, eller lägg en långsiktig plan. Ni kan också ta kontakt med mig för tips, det är faktiskt det jag jobbar med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men...... du åkte väl vm med höga förväntningar? och var 1 minit efter på sprint sm? hur går det ihop om du gillar emils uttallande.

2009-07-27 @ 15:31:46
Postat av: Anonym

Håller med, han kan han, Wingan. Kommer säkert att trivas bra i Leksand:P

2009-07-27 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0