Kart-Bosses Fjäll OL

En svettig bana hade Kart-Bosse knåpat ihop. Redan till 1an gick jag ca 15 meter ifrån kontrollen utan att se den. Problemen fortsatte sedan till 3an när jag gjorde ett parallellfel. Sen rullade de på bra resten av banan.

Benen och huvudet var inte riktigt överens men slet på så gott jag kunde. Daniel Attås vann, han måste gjort ett vass lopp.  Ol-nördarnas ol-nörd Lingfors Hallby slog mig också. Han är stark ! Måste hitta ett vinnande vapen på dessa ungtuppar till 3-dagars. Nu ska jag rasta racern lite.

Har för första gången provat på Mats Troengs quikeroute. Häftigt program som jag nog behöver lite mer träning på.


Kommentarer
Postat av: Hammer

Vore kul om man såg hela banan!

2009-06-21 @ 18:24:57
URL: http://indiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0