Kallt kallt kallt

Några dagar till har avverkats här i skidmetropolen Bruksvallarna. Idag var de kallt. -15 grader, Påsen fick is i skägget !

En bra träningsdag, en skoterdag och en race+skidoracedag för min del.

- Efter träningsdagen i söndags var jag trött som en gris i kroppen. Vilodagen på måndagen vart kanske inte så bra heller. Blev skoterkörning hela förmiddagen och dagens träningsvärk i tumme och underarm gör sig påmind hela tiden.

Så idag när ångan är uppe drog jag ett race på 12km. Kroppen var som en gammal dieselbil ( typ Suthers). Segt och bara hyfsat tryck.
Eftermiddagen var de sedan skido-premiär. Sprint 2*7min. 10st på startlinjen. Mörkt som stryk ute. Några främmande blickar av Polska skidlaget, annars helfint. Bjuder här på ett pyttekartklipp från vad som väntar på torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0