Mer uppåt än sist...

Efter mörkret på söndagen var de bättre krut i kroppen på tisdagens tuffa intervaller.
Men vi startar lite tidigare. Måndagen åkte jag och Patrik Karlsson Garphyttan ett finfint klassiskt pass där de var soprent under skidorna när vi skulle bestiga klättringen upp på fjället andra gången. Hann precis in till lunch !

Måndag Em: Skejt. Körde lite med HJK. Han körde impulser som tog 47 sekunder. Hela passet 1,47 samt att de nu är v.47. Inte oväntat !

Tisdag körde jag intervaller. 3*15min i AIII-fart. Betydligt mer drag i kroppen nu än på tävlingen. Skumt att de kan skilja så mycket just nu.

Avslutningsvis körde jag och Kvåle stakning. De var många plusgrader och ett härligt duggregn i luften. Ju längre stakningen gick upp på fjället desto mer tung nysnö låg de i spåret. Till slut kom vi inte längre och de var bara att vända.  12 dagar i Bruksvallarna är nu slut och vardagen tillbaka, iaf några dagar innan nästa läger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0