SkiConvent

Innan gryningen hann jag ut och löpa i Billingeterrängen. Hade fått tips av skövdes stolthet Micke Jansson att pressa hans 35:15 på milen. Han berättade att den var riktigt kuperad och tuff på slutet. 
 Gårdagens pass satt som en smäck i benen så de blev en lagom snabb tur på 40 min. Dock upplevde jag milen som otroligt platt, en liten knäppa på slutet men annars totalplatt. När jag passerade målet efter 10km insåg jag att de fanns 2 milbanor och jag hade tagit den gröna milen istället för den lila milen. Illa illa då banprofilen var en helt annan på lila banan.

Eftermiddagen fick vi testa på ett annorlunda styrkepass. Imorgon kommer m.biceps femoris, gracilis, semitendinosus & semimembranosus skrika av misshandling.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Gröna milen är till för ungdomar, tanter och Hallbyare. Lila milen springer vi andra...

2009-09-21 @ 13:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0