2010-04-16 Sparsamt med träning

Hej hej

Var ett tag sen. Otroligt skönt att säsongen lider mot sitt slut. Än kan inte träningsåret sammanfattas men de lutar åt att jag når mitt mål rent träningsmässigt.

Just tränar jag bara om jag känner för de, har dock gått att åka skidor här i Falun/Borlängetrakten väldigt länge. Tror till och med att de kan bli ett sista pass nu på söndag i Gyllbergen (lite skarvarning faktiskt).

Rastade av racern idag för första gången. Fasen va kul de är. 60km/h som rekord idag. Bör bli bättre lite senare.

Tittade precis igenom lägerplanen som ligger för vår/sommar/höst och tidig vinter. 86 lägerdagar inräknade. Bör jag ha kvar lägenheten!?!?


Lite sugen mer mer värme nu.  Jag och Kajsa fundera på nåt varmare ställe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0