16 aug Bjurs

Bjussade på två vilodagar efter fjäll-o innan maskineriet skulle igång igen.
Körde på tisdagen 3 fina pass med Peter där armarna värkte av smärta. Dagen efter var vi nära väggen båda två då armarna var tomma vid Ornäs och 45minuter hem.

Vidare blev det ett tungt cykelpass då jag märkte när jag kom hem att skivbromsen hade legat på.
Brände av 2 pass på fredagen i lite lugnare tempo innan jag gjorde riktigt debut i ol-skogen igår.
Hade match i Öppen 9 med idel storstjärnor (Björnen från Bjurs, MonsterMicke och sist men inte minst hjälten från 43-kavlen Kaipe).
Fick till ett bra löp där jag fegade på några sträckor och tappade tid annars helt ok lopp.

Hittade en bild på klubbens hemsida. Måste varit några av de sista intervallerna på Nässjö rullskidbana där jag körde i dimman sista 20min. Något folk kommer få uppleva under landslagslägret i Sundsvall.
Foto: Martin Eckervad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0