22 aug Bra tryck i maskineriet

Som ni märker ligger min websajt nere, håller på att byta webhotel samt göra om den.
Får hålla tillgodo med denna tills vidare.

Veckan som varit blev riktigt bra. Smög igång i tisdags med RullO. Fasen va kul det är. Peter och jag stressade varandra.
Under onsdagen åkte jag, Peter, KAjsa och OL-Hammer till Dala-Järna för att mosa varv på varv på banan.
8varv *3,3km på förmiddagen gjorde skönt i kroppen. Jens Eriksson och Emil Brindbergs gjorde sällskap. Ryktades att även StorTynellen var där men han såg jag inte denna gång heller.
Eftermiddagen blev 6varv a' 5km stakning. Sista gången upp för lång-långbacken blev jag stillastående av tomhet i överkroppen, en härlig känsla. Peter erkände också att han hade lite mindra kraft kvar på varv 6 än varv 1.

Drog till Torsby på fredag för att skida. Bra tryck i kroppen och intervallerna satt verkligen där dom skulle. 6st 6minutare och alla inom 3 sek får ses som ok.

Kvällen gick i Winnerbäcks tecken. Sandgrund i Karlstad stod för underhållningen. En seg inledning men sen brakade det lös. Idel bra låtar där Ingen Soldat var kvällens höjdpunkt.

Tillbaka i stan nu. Imorgon läger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0