27 aug Tungt i kroppen

Några dagar återstår innan vila. Kroppen är otroligt sliten och trött efter snart 3 veckor med 60 timmars träning.
Ska bli skönt nästa vecka att ta det lugnt och skönt.

Denna vecka kör vi ett läger på hemmaplan med Dala Sports Academy. Har blandat med egen träning och coachning.
Har grillat på studenterna rätt hårt tror jag och nya nivåer har nog sats. Ser grymt spännande ut med gänget som varit med under denna vecka där de tror på mina och Daniels ideér och går in med järnvilja i alla moment.
Roligt att jobba med gäng som ger energi tillbaka och inte tvärtom. Jag har i alla fall insett att där kommer min energi läggas och inte på andra folk som tar energi istället.
Man utvecklas och lär sig nåt som tränare varje dag också. Härligt!

Imorgon väntar ol tävling i Järbo. Sen ska det ytterligare 3 pass innan vecka är slut.

Nu drar jag på mitt lunchhak Cateringcompaniet. Fläskkotlett, svampsås och stekt potatis blir det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0