15 juli Kroppen gör ont

Efter mjukstarten i måndags har de bombats på.
Med lagomt stela och halvtomma ben drog vi till rullskidbanan i Nässjö.
Efter 3 av 10 intervaller frågade jag mig själv vad jag gett mig in på! Efter 5 börjar kroppen göra ont, efter 8 var kroppen tom och efter den 10e stupade jag imål, tom på all energi.
Varje intervall var runt 9.15 för min del och 3,4km lång.

Som tur var såg även Påsen lite tom ut


Bild lånad av: Erik Wickström och Martin Eckervad


Efter några timmars vila var de på´t igen.
Nästan 2 timmar orientering utanför Bottnaryd gjorde återigen kroppen/benen heltom.
Skön känsla. Kvällen tillbringades i stillsamt tillstånd.

Hallbygänget inkl. ledare

Bild lånad av: Erik Wickström och Martin Eckervad



Nu borrar vi igång efter förmiddagspasset. Idag bjuder jag mig själv på 3 pass innan välförtjänt glass kommer intas ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0