2010-07-05 Rullar på

Var ett tag sen. Har tillbringat veckan hemma i Borlänge och vet inte hur länge sen det var som jag var här och inte hade jobb att fixa. Hur skönt som helst.

Träningen rullar på riktigt bra och hittils sen v.17 är de bara 2 pass som jag inte kunnat följa planeringen. Ont i ett muskelfäste i axeln samt en dag med skum mage. Så se upp Tonna till vintern ;)

Imorgon rullar jag söderut för läger, till helgen blir det läger med Hallbys ungdomar för att sedan veckan efter bränna på med träning själv så de står härliga till.
Peter har lovat att han skall knäcka mig och jag har lovat att jag ska knäcka han. Den som lever får se...
Här under knäckte stakmaskinen han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0