2010-06-22 Lägerkoma

Precis hemkommen från Sveg. De var hårt, riktigt hårt! Man får skylla sig själv när man göra programmet.

Torsdag: AIII+ 7*5,5min Solin spydde, Jimpa åkte som en gud. Hasse blev stum och nästan spydde.
Jag knegade på med halvtaskig klassisk teknik. Spärrar fram var ingen höjdare.
Löp AI-AII  2,5 tim. Nästan 900 höjdmeter.

Fredag: AIII 10*3,3km(9min) på rullskidbanan. Jag blev tom, Hasse blev tom, Jimpa var ett monster, Solin blev tom.
Löp Distans 2,20 . Trött kropp

Lördag: Maximpulsdrag följt av Maxstyrka. Lunch. Stakning AII 9varv på rullskidbanan med lite aktiv vila emellan. Solin blev trött, Hasse seg och jag vart stillastående i sista backen.
Middag följt av uth styrka. Magen skrek, armarna skrek. Kajsa grät av trötthet. Några satt och stirrade rakt in i väggen av trötthet. Pingis efteråt  Sverige-Österrike 1-0

Söndag: Löp distan myr 2,5 tim. Lunch sen rullskidor med inslag av skido-övning. Hasse var strået vassare på denna torrövning. Kajsa imponerade. Jag var lite tom.

Måndag: vila

Tisdag: Hård styrka följt av stakning i backe
Racertävling med inslag av maxpuls. Jag såg en livs levande Trek Madone 6.9, vilket monster!
Cyklingen tar sig

Tufft liv

Kommentarer
Postat av: Påsen

Det artar sig!

2010-06-23 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0