10 sept Snorfan

Inne på min 3e dag som inte hyperpigg. Halsont i förrgår och nu bara lite täppt i snoken.

Kolla min träningsdagbok och det var i januari som jag hade min senast sjukdomsvecka. Det är ju skiten att nästa kom just nu i Sundsvall. Det kryper i kroppen att vara med och köra.

Jag coachar istället så gott det går.


Laddar annars med att läsa bulletin 2 om VM i Sverige till vintern som kom ut idag. Och det ser fullt kapabelt till att åka alla individuella lopp samt stafetten. Gött gött...


Kommentarer
Postat av: Baggarna

Vi ser på det som positivt at du går langdistansen. Hele norske laget står over!

2010-09-10 @ 18:42:37
URL: http://ski-o.com
Postat av: svenne

JG>>En som inte pallade lägret...



Baggarna>>Man satsar på det man är tränad för!

2010-09-12 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0