24 sept 6 månader kvar

Har tillbringat veckan i Torsby med Dala Sports Academy.
Vi har kört en tävlingsförberelse för vintern där flertalet tävlingar avverkats i olika disipliner.

Min kropp har varit lite seg efter sjukdagarna i Sundsvall men hoppas att det släppt lite nu.
Mestadels coachjobb var det i veckan men hann även med att pressa kroppen lite själv också.

Stakrace, sprintrace samt ett 10km skaterace på snö blev det för min del.

Veckans skörd fortsatte idag med årets kallaste pass, dock hade jag långa tights medans Peter visade sann smålandsanda och körde i korta tights.
Under passet påminde han mig att det är idag 6 månader kvar till VM-stafetten i Tänndalen. Ett av mina stora mål till vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0